Työterveyshuolto ei kohdistu kaikkiin työssäkävijöihin tasapuolisesti. Erityisen huonosti työterveyspalveluja käyttävät yksin yrittävät sekä pk-yritykset. Uuma-hankkeessa tehtyyn käsikirjaan kerättiin kokemuksiin perustuvia esimerkkejä siitä, miten palveluja voidaan parantaa sekä niiden käyttäjien että tuottajien näkökulmasta. Kaiken perustana on yksinkertainen oivallus: työterveyshuollon osapuolten on ymmärrettävä toisiaan, siis puhuttava samaa kieltä.
Uuma-hankkeen oivallukset voidaan kiteyttää seuraavasti:
Linkki tiedotteeseen, josta löytyvät myös käsikirjasta ja hankkeesta lisätietojen antavien asiantuntijoiden yhteystiedot.
Hyvää työhyvinvointia kaikille!
Kommentoi
Erittäin ajankohtainen aihe ja ajattelemisen aihetta toimintalinja 5:n toimijoille.
Tervetuloa
Länsi-Suomen Helmet -portaaliin
Rekisteröidy
(Rekisteröitymisohje vasemmalla kohdan "Ohjeet ja pelisäännöt" alla.) or Kirjaudu sisään
Lähettänyt: Tanja Hirschovits-Gerz, 15. toukokuu 2020 kello 13:30 0 kommenttia 1 tykkäys
Lähettänyt: Tanja Hirschovits-Gerz, 15. toukokuu 2020 kello 13:30 0 kommenttia 0 tykkäystä
Lähettänyt: Tanja Hirschovits-Gerz, 1. joulukuu 2018 kello 22:00 0 kommenttia 1 tykkäys
Sinun tulee olla Länsi-Suomen Helmet:n jäsen ennen kuin voit kommentoida!
Liity verkostoon Länsi-Suomen Helmet